Namnet Lilla Tavelsjö kommer från en kompis lille son på tre år som var på besök och hade fått berättat att huset en gång kom från byn Tavelsjö, där också pojken bor. Han behövde låna vårt utedass och tyckte att "det var ett fint rum" och kallade det för just Lilla Tavelsjö. Namnet tyckte jag var passande eftersom det faktiskt är en liten del av Tavelsjö som numera finns ett par mil söder om Umeå.

torsdag 31 juli 2014

Det börjar likna ett badrum!




Så här näst sista dagen på semestern fick jag sätta upp glashyllan och spegeln medan sambon fogade i köket. Och så bra det blev, efter lite ångest att man skulle råka borra fel så gick det ändå bra. Jag är så nöjd med vårt badrum, jag kan bara gå där inne och titta. Visst det är en hel del kvar att göra innan det är helt klart men nu kan även andra se hur vår vision varit hela tiden. Kommoden som jag renoverade upp blev som ny och passar så bra i badrummet. Här är fler bilder från badrummet. Ha en fortsatt trevlig kväll.






















Kram Renée








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar